.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر 33 خانوار یک واحد صنفی
رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود.

رئیس سازمان بازرگانی مازندران با بیان این مطلب که در کشور به ازای هر 33 خانوار یک واحد صنفی موجود می باشد اظهار داشت: این تعداد واحدهای صنفی پاسخگوی همه نیازهای مردم نخواهد بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، قنبر رهی عصر امروز در همایش بزرگ اصناف شهرستان ساری در محل باشگاه فرهنگیان افزود : سازماندهی شبکه توزیع و خدمت رسانی به موقع به مردم از اهداف اصلی اصناف است .

وی تصریح کرد : دیدگاه سازمان بازرگانی این است که اداره امور اصناف توسط اتحادیه های صنفی انحام شود.

به گفته رهی اتحادیه های صنفی باید به مجامع صنفی ملحق شده تا این مجمع با آسایش و امنیت خاطر به اداره امور شهروندی و خدمت رسانی مشغول شود.

رئیس سازمان بارزگانی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه با ساماندهی صنوف دغدغه های اتحادیه ها مرتفع خواهد شد و بازار شاهد رونق اقتصادی و تولیدی است.

فرمانده انتظامی مازندران نیز در این همایش طی سخنانی به حضور پرشور اصناف در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : تزریق مالی اصناف در دوران جنگ بر هیچ کسی پوشیده نیست.

سردار مهدی توکلی همچنین نقش بازار را در دوران انقلاب اسلامی و شکل گیری انقلاب و جنبش های اسلامی مهم ارزیابی کرد و افزود : اصناف نقش اصلی در تداوم انقلاب اسلامی دارند و  بازار نقش ارزشمندی در پرورش باورهای دینی دارد.

وی در پایان همکاری اصناف با نیروی انتظامی به منظور اجرای  بهترطرح ارتقاء امنیت اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد : جلب  اعتماد مردم با تامین امنیت حاصل می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.